Mijn eerste reis - Reisverslagen van hanneke van brakel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van hanneke van brakel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Nog 5 maandjes en dan mag ik gaan afreizen naar Suriname.
Ik kijk hier erg naar uit. Ondertussen schaf ik jurkjes aan,nieuwe bikini's en begint het met de dag te leven.
Mijn vriend Jan zit dan ook in Zuid-Amerika en het is dan het eerst sinds 6 maanden dat wij elkaar weer zien.

Recente Reisverslagen:

18 November 2012

Ik wweet waar jouw huis wwoont

11 November 2012

Kinderhuis Samuel

10 November 2012

De buitenvrouw en Aidskinderen in Suriname

08 November 2012

Nog 5 dagen voor vertrek

06 November 2012

Fietsen tot je er letterlijk bij neervalt
hanneke

In oktober is het zover, ik reis af naar Paramaribo, Suriname om als anesthesie verpleegkundige mee te kijken in het AZP.

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46595

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 14 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: