Joan en Glenn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van hanneke brakel - WaarBenJij.nu Joan en Glenn - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van hanneke brakel - WaarBenJij.nu

Joan en Glenn

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg hanneke

11 Oktober 2012 | Suriname, Paramaribo

Ik denk dat ik het door aan het krijgen ben of ik begrijp er niet veel van maar de relatie tussen Joan en Glenn is er nog steeds, ondanks mijn bommetje van de vorige week.
Joan is 29 en Glenn is 59. Als ik het wil omzetten naar mijn eigen leeftijd dan zou ik verkering hebben met een 77 jarige man. Op het moment dat ik dit doe krullen mijn tenen spontaan om A). Hij zou ouder zijn dan mijn eigen vader en B). misschien zou ik hem verliezen aan mijn moeder;-)
Hoe dan ook het leeftijdsverschil zie je hier vaker. er zijn genoeg vrouwen te krijgen die iets met Glenn willen aanvangen en eigenlijk draait dit maar om één ding bij de vrouwen................zekerheid. Zo'n oudere man is wat rustiger, meestal dan. Echte liefde is niet in het spel, denk ik. Surinaamse mannen zijn tot op een bepaalde leeftijd nou niet echt te vertrouwen, zij neuken er graag op los. Ook zijn de Surinaamse vrouwen voor de mannen hier minder in trek wanneer er blanke meisjes verschijnen. Blanke meisjes willen sex en een grote neger met een grote...., 24 tot 30cm komt toch regelmatig voor, meemaken. Ook laten zij zich graag verleiden, iets wat de Surinaamse vrouw erg goedkoop en ordinair vindt. Gewillig heet dat.
Glenn zou dus al rustiger moeten zijn en bereidt om een meisje te willen verzorgen.
Glenn heeft andere motieven. Hij wil graag verzorgd worden voor de "luxe" die hij brengt. Als een jonge vrouw zo haar eigen huisje kan krijgen en het verzorgen nog even op de baan kan schuiven dan is het oké. In het begin hebben ze natuurlijk veel sex, gewoon een zak erover en niet nadenken. Later zakt dat gewoon af.
Joan heeft het goed want ondanks Glenn zijn stoere praatjes is hij erg verzorgend. Alles wordt voor haar betaald, ze kan uitgaan wanneer ze wil en heerlijk sjansen met jongens/mannen van haar eigen leeftijd. O ja, ook de Nederlandse man is in trek, deze staat bijna voor 100% garantie op een goed verzekerd leven.
Joan heeft natuurlijk haar kuren, waar Glenn gek van wordt "maar Hanneke" zegt hij: Of goed verzorgd worden of houden van...." Ik zou voor het laatste kiezen, hij waarschijnlijk voor het eerste.

  • 12 Oktober 2012 - 11:47

    Teun:

    ha meis

    kei leuk je berichten te lezen, vandaag pas aan toe gekomen. ik geniet van je beschrijvingen van alle sociale aspecten, past ook echt bij je

    je zal wel super genieten, niet alleen het land, de cultuur, het klimaat , al is het ff minder met de regen mar ook het andere werk dat tegelijk hetzelfde is

    eyes wide open en genieten

    hier same old same old. maar als je maar weet dat je gemist wordt, vandaag vroeg een van de ok zusters aan me hoe het met je was, vond ik erg grappig dat dat aan mij gevraagd werd .

    maar na al je mooie mails en je blog kan ik meepraten

    vanuit hier alle goeds gewenst en een dikke kus

    teun

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

hanneke

In oktober is het zover, ik reis af naar Paramaribo, Suriname om als anesthesie verpleegkundige mee te kijken in het AZP.

Actief sinds 08 April 2012
Verslag gelezen: 1607
Totaal aantal bezoekers 46647

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2012 - 14 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: